top of page
  • ZdjÄ™cie autoraMarcin Strzelecki

Jej anioły

Moja koleżanka ze szkolnej ławki z podstawówki z Bytomia odkryła niedawno w sobie pasję do śpiewania i tworzenia piosenek.


Poprosiła mnie,

abym nakręcił dla niej teledysk do utworu "Jej anioły".


Spotkałem się z Kasią trzy razy z kamerą.

Film realizowałem w rezerwacie SEGIET w Bytomiu oraz w okolicy Hałdy Popłuczkowej w Tarnowskich Górach.


Zapraszam z KasiÄ… do obejrzenia teledysku:



muzyka, tekst i wokal: Kasia Bodek

gitary: Marcin Gola

aranżacja, mix i mastering: Bogusław Polak

realizacja teledysku: WiFilms Marcin Strzelecki


Zapraszam również na jej kanał na YouTube.


Jeśli podoba Ci się moja pasja i chciałb_ś wspomóc mnie w moim filmowaniu to zachęcam Cię do postawienia mi "kawy" na buy coffee.

4 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Moje DOJO

bottom of page